torsdag 27. mai 2010

Klar for picnic...


Kan me freiste med ein liten picnic tur ? ;)
Me har fine nostalgiske termosar.
Framleis litt kaldt i veret, men varmen lyt vel koma snart, veit eg...


Her er full rulle på Patina idag og. Snikkarane bråkar, men me er so gla :) Det er kjekt og sjå at det går framover og at det nærmar seg både kjøkken, toalett og lager. Kanskje får me til og opna ein liten kafè i løpet av juni....
I den anledning måtte eg nett prøva ei ny oppskrift, Syltetøykyss såg enkle og gode ut, og denne fann eg hjå Kardemomme.



Ha ein fin dag !

5 kommentarer:

Kardemomme sa...

Her er jeg igjen :)Pc'en slo seg helt vrang da jeg skulle avslutte den forrige kommentaren her inne, så da tar jeg meg en ny tur innom.
Og heldigvis får jeg si for dette var herlige bilder. Jeg elsker gamle termoser og leter alltid etter dem på loppemarkedene.
Både den oransje og den grønne var nydelige! Særlig til stoffet som ligger ved siden av! Dere er så flinke til å kombinere ting på bildene deres. Og kakene ble helt nydelige! Smart å bruke gult syltetøy som variasjon. Aprikos passer sikker helt ypperlig!
Ha en fortsatt fin dag da :))Klemmer fra Kardemomme :))

Mette sa...

Gler meg til å sjå neste gong eg stikk innom på vegen forbi Evanger. EIn fantastisk butikk.

Elisabeth sa...

What a cosy desk to sit by and be creative!

till-vidas-ara sa...

Oj, det var lite väl underbara kakor för mig att titta på när jag är hungrig :)) Både vackra och säkert supergoda - måste nog fixa dessa också vad tiden lider! Gillade massor dessa termosar - synd bara så dyrt skicka efter från kära grannlandet!!!
Lycka till med snickerierna...

Massa kramar Lycke

Susanne sa...

Å, so kjekt!!! Planane dykkar er aldeles strålande! Bileta på førre innlegg ser verkeleg lovande ut!

Eg har sakna den kjekke Kunstkafeen lenge (det har sikkert de òg). Det er veldig kjekt at det vert råd å få seg ei urban-aktig oppleving i nærmiljøet att. (Hihi, "nærmiljø" i griskgrendt strok = 30 minutt køyreavstand!)

Ha ei retteleg god helg!

Susanne :D