onsdag 9. september 2009

Fargerikt




Varene som me bestilte på årets gave-og interiørmesse er byrja koma i butikken :)
Litt småting til dei små, det må me ha !
Trur me har lagt oss på litt meir fargar enn me pleier....
I alle fall var varene frå Image Gifts&Toys både fargerike og morsomme.









Og slike glade fargar er godt å ha i en heller grå kvardag, då tenkjer eg mest på veret.... :(
For jammen er det ikkje noko eige med denne hausten og... Fyr i ovnen og te i koppen, og snart kan ein byrja gle seg til julemagasina....hi hi. Neidå, er ikkje byrja tenka jul endå, eg sa berre snart....tji hi :)
Om du vil oppmuntrast av litt fargar, so ta turen innom til oss då vel... :) :) Då vert i alle fall me GLADE :)
No har me ope torsdag og fredag frå 12 - 17 og laurdag frå 11 - 15




2 kommentarer:

Dans på roser... sa...

Næmmen!!! Har patina åpnet blogg!?! Oi, oi, oi.... Jeg har vært stor fan av deres foretningside og livsstil siden jeg leste om dere i Lev landlig, for en god stund tilbake.

Jeg følger bloggen deres med glede heretter. =)

Susanne sa...

Supert med laurdagsope!

Eg fekk det med meg nyheita litt for seint til å stikka innom, - men no er det jo ikkje så lenge til neste helg :D Det hadde gjort seg med nokre fargeklattar til heimen før haustmørkret senkjer seg!

Susanne (Eksingedalen)